Кабінет для кадровиків

Кожна юридична особа, незалежно від кількості співробітників, сфери діяльності або організаційно-правової форми організації, стикається з необхідністю оформлення, ведення і збереження кадрової документації. У кожного кадровика повинен бути складений і затверджений для внутрішнього користування ряд кадрових документів – накази, інструкції, положення та інші документи.

З метою збереження робосого часу та сприяння спростування для кадровика ведення кадрового обліку ми пропонуємо скористатичя вже готовими зразками документів кадрового обліку.

Зразки наказів 

Зразки посадових інструкцій

Зразки положень про відділи

Зразки договорів з трудових правовідносин 

Зразки заяв 

Зразки кадрових звітів 

Зразки бланків табелів 

Зразки бланків листків

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Законодавство